< Tilbage

iKeyVet indfører nyt spændende tiltag – Vagtmærker08-01-2016 - 15:59

Din sikkerhed for hjælp året rundt som iKeyVet- kunde!

Som kunde hos os er du dækket af vagtdyrlæger 24 timer i døgnet året rundt. Dette ændrer vi ikke på. De fleste af vores kunder betragter dette som en selvfølge og tænker måske ikke over det. Vi er stolte af denne velfungerende vagtdækning, der fungerer i samarbejde med flere naboklinikker, der alle udelukkende arbejder med heste.

 

Vagtdækningen tilbydes eksklusivt til kunder, som anvender os eller andre dyrlæger, der er med i vagtordningen. Næsten hele Region Hovedstaden dækkes.

 

Vi ønsker i iKeyVet at sætte fokus på, at det er vigtigt og et privilegium at være tilknyttet en velfungerende vagtordning – derfor opretter vi nu en vagtmærkeordning.

 

Hvorfor indfører vi vagtmærker?

 

Med vagtmærket i dit pas er du sikker på at være dækket af dyrlægevagt året rundt uden at skulle betale kontant – det handler om tryghed for dig.

Når vagtdyrlægen kommer til din akut syge hest, viser du blot mærket i passet og gerne på boksen, så sender vagtdyrlægen sin regning til os (hvis vi ikke selv har vagt). Vi betaler for dit vagtbesøg og sender regningen videre til dig. Det er fremadrettet et krav, at årsmærket er placeret i dit hestepas, for at du er sikret vagtdækning via os. Du kan selvfølgelig også være dækket af andre dyreklinikker, der deltager i vagtordningen.

 

Vi ønsker at gøre det synligt for vores kunder, at de er dækket af en eksklusiv vagtordning. Vi ønsker også gerne at gøre det synligt for andre hesteejere, at det er deres eget ansvar at sørge for, at de har vagtdækning.

 

 

Hvorfor er det vigtigt at være tilknyttet en velfungerende vagtordning?

 

Vi oplever, at mange ringer til os uden at være tilknyttet en vagtordning, og vi kan desværre ikke altid hjælpe dem, da vi skal prioritere kunder, der bruger dyrlæger, som deltager i vagtsamarbejdet. Ofte er disse hesteejere overraskede og ulykkelige over, at de ikke kan få hjælp til deres hest.

 

Hvordan fungerer ordningen?

 

Vi sender vagtmærker til vores kunder i form af  klistermærker, der viser, at de har vagtdækning hos iKeyVet i 2016. For at modtage disse vagtmærker skal man have brugt iKeyVet i 2014/15 og betalt sine regninger. Fremover vil kun kunder, som har haft besøg af os det seneste år, være dækket af vores vagtordning.

 

iKeyVet-kunder modtager to klistermærker – ”pas” og ”boks” med posten.  Klistermærket med ”pas” sættes på sidste side i dit hestepas (se billede). Klistermærket med ”boks” placeres synligt på hestens boks (valgfrit). Hvis du vælger at sætte vagtmærke på din boks, så er du sikker på, at alle i stalden ved, at du er dækket af vagtordning gennem iKeyVet. I tilfælde af akut behov for dyrlægehjælp når du ikke træffes, er din staldkammerat ikke i tvivl om, hvem der skal ringes til.

 

Hvis iKeyVet-kunder får brug for vagtdyrlæge, ringes der til 50 849 849 – lokal 1. Når vagtdyrlægen ankommer, fremvises mærket i passet.

 

Husk at alle har pligt til at opbevare hestepasset i stalden hos hesten pr. 1. januar 2016.

 

Hvis man bruger os i løbet af 2016, sender vi nye mærker næste år, som gælder i 2017. Nye kunder, der ikke allerede har et vagtmærke 2016, får det, hvis de bruger os i løbet af året.


Det betyder, at vi i 2016 tilbyder vagt til kunder, som har haft besøg af os de seneste to år. Fremover vil vi tilbyde dækning til kunder, der har brugt os året før. Alle iKeyVet- kunder har derfor stadig dækning, da alle heste som minimum ser en dyrlæge ved den årlige vaccination.


Vagtmærkerne er personlige og må ikke deles med andre.


Rideskoler og større stalde modtager vagtmærkerne af en af dyrlægerne hos iKeyVet.

 

 

Hvis du ikke modtager vagtmærker i løbet af 14 dage, selvom du har været betalende kunde hos iKeyVet i 2014 eller 2015, så kontakt venligst bj@ikeyvet.dk. Dette gælder også, hvis du har flere heste end modtagne årsmærker.

 

Vi håber, I tager godt imod denne service. Hvis I har spørgsmål, så skriv gerne til key@ikeyvet.dk.

< Tilbage